کد خبر: 1220472
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
چهارشنبه آخر سال در حالی آغاز شده که بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، آمار مصدومان به نسبت زمان مشابه سال قبل افزایش داشته و همین موضوع نگرانی‌ها از احتمال افزایش آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش داده است.

جوان آنلاین: از صبح امروز دستگاه‌های امدادی و انتظامی از قبیل پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی و ... به صورت آماده‌باش هستند تا شب آخرین چهارشنبه سال با کمترین خساراتی جانی و مالی به پایان برسد.

(23:00): معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از مجروح شدن سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال تا این لحظه خبر داد.

به گزارش فارس، وی گفت: تا ساعت ۲۲:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۲۲ اسفندماه ، متأسفانه سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح شدند که بلافاصله جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.همه خانی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از پرسنل از ناحیه صورت دچار جراحت و مصدومیت شدید شده که در حال حاضر جهت عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شد.

(22:33) : بر اساس اعلام سازمان اورژانس امروز 22 اسفندتا ساعت 22:30کل آسیب دیدگان 1704 نفر هستند که از این تعداد 1450 نفر به مراکز درمانی اعزام شده و 42 نفر در محل درمان شده‌اند، همچنین 3 نفر نیز جان باخته‌اند.آمار قطع عضو 117 نفر آسیب به چشم: 581 و سوختگی:482 نفر گزارش شده است.

(21:50):یکی از مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اصابت نارنجک دست‌ساز به ناحیه صورت مصدوم و برای مداوا به بیمارستان فارابی منتقل شد.در حال حاضر کادر درمان در حال معاینه و انجام اقدامات درمانی بر روی صورت پلیس صدمه دیده هستند.

(21:38) : رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: متاسفانه در حین عملیات دو دستگاه خودروی امدادی آتش نشانی مورد حمله قرار گرفتند و خسارت جدی به آن ها وارد شد.

(21:36) : رئیس سازمان اورژانس استان تهران: دو دستگاه آمبولانس اورژانس استان تهران از چرخه عملیات خارج شدند.(21:20): سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت از مصدوم شدم 1000 نفر از اول اسفند تا کنون خبر داد و گفت از ابتدای اسفند تا کنون 14 نفر جان باختند که 85 درصد حادثه دیدگان خودشان عامل مصدومیت بودند.

(20: 21) : کل آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال 752 مصدوم و اعزامی توسط اورژانس به مراکز درمانی 159 نفر گزارش شده است. 3 نفر هم امروز جان باخته اند.

(21:15): بر اساس اعلام سازمان اورژانس، از 1 تا 22 اسفند آمار همه آسیب دیدگان به 1184 نفر رسیده است که از این تعداد 353 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند.تا به امروز 14 نفر جان باخته و 93 نفر قطع عضو شده‌اند. آمار آسیب به چشم 405 مورد بوده و 484 نفر هم دچار آسیب به چشم شدند.

(20:38): سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰آتش‌سوزی در خیابان خانی آباد جنوبی اعلام شد که بلافاصله ایستگاه شماره ۸۲ به محل حادثه اعزام شد.

وی در توضیح علت حادثه افزود: در مجاورت یک پست گاز مقداری ضایعات چوب و لاستیک وجود داشت که یک بالن آرزوها روی آن می‌افتد و باعث حریق می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به پشت گاز بوده که آتش نشانان نسبت به مهار آتش اقدام می کنند. خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.

(43: 19) : جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از یک انفجار شدید در منزل مسکونی واقع در یاخچی آباد کوچه اسدی خبر داد و گفت ایستگاه ۸۲ سازمان آتش نشانی ظرف ۳ دقیقه به محل حادثه رسید.

وی با بیان اینکه این انفجار در منزل دو طبقه قدیمی رخ داده است گفت در طبقه همکف انفجار رخ داد شعله‌وری آتش نداشتیم اما شیشه‌ها شکسته شده بود.

به گفته ملکی، یک پسر جوان ۱۶ ساله از ناحیه دو دست آسیب دیده و به مراکز درمانی منتقل شد.سخنگوی سازمان آتش نشانی به خبرنگار فارس گفت که مقدار زیادی مواد محترقه در محل حادثه بود که آتش‌نشانان در حال ایمن سازی هستند.

(19:35): قرارگاه انتظامی امام علی(ع) با حضور سردار انتظامی تهران بزرگ و اعضاء با موضوع تامین نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۲ تشکیل شد.

(19:39) : بر اساس اعلام سازمان اورژانس از 01 تا 22 اسفند تا ساعت 19:30کل آسیب دیدگان 839 نفر هستند که از این تعداد 501 نفر به مراکز درمانی اعزام شده و 26 نفر در محل درمان شده‌اند، همچنین ۱۳ نفر نیز جان باخته‌اند. آمار قطع عضو 63 نفر آسیب به چشم: 281 و سوختگی:381 نفر گزارش شده است.

(19:30):قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: که ۱۸۰۰ تماس تلفنی با آتش‌نشانی شهرداری تهران تا به این لحظه گرفته شده و حدود ٣٠٠٠ آتش‌نشان به همراه ۱۲۰۰ خودروی سبک و سنگین در ۴۰۰ نقطه مختلف تهران در حال آماده‌باش هستند.

(18:25): سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با فارس به وقوع حریق در یک منزل مسکونی در ساعت ١٧:۴۵ دقیقه در محله خلازیل دولتخواه اشاره کرد و گفت: یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. در یک منزل دو طبقه قدیمی در طبقه همکف به دلیل کار کردن با مواد محترقه انفجار شدیدی رخ داد. انفجار منجر به شکستگی شیشه شده بود و پس از اقدامات اولیه نیروها به ایمن سازی محل پرداختند. در این حادثه دو مرد دچار سوختگی شدند.

(17:50): بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا این ساعت آمار آسیب دیدگان ناشی از انفجار مواد محترقه به 167 نفر رسیده است که از این تعداد 45 نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. تاکنون یک هموطن به دلیل انفجار مواد محترقه جان باخته است. 8نفر قطع عضو، 60 نفر دچار سوختگی و 35 نفر نیز دچار آسیب به چشم شده‌اند.

(16:35): بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا این ساعت آمار آسیب دیدگان ناشی از انفجار مواد محترقه به 114 نفر رسیده است که از این تعداد 82 نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. تاکنون یک هموطن به دلیل انفجار مواد محترقه جان باخته است. 8 نفر قطع عضو، 73نفر دچار سوختگی و 59 نفر نیز دچار آسیب به چشم شده‌اند.

(15:00): معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر در خصوص محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال: موتورسواران گرامی سعی کنند حتی الامکان امروز از تردد در سطح معابر شهر تهران مخصوصا در ساعات بعد از ظهر و هنگام تاریکی هوا خودداری کنند. از ساعت 14 امروز تردد کامیون‌های حمل سوخت در پایتخت ممنوع است.

(13:58): بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، تا ساعت 13 امروز 22 اسفند 62 نفر به دلیل انفجار مواد محترقه آسیب دیده‌اند که از این تعداد 10 نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.متاسفانه تا این لحظه یک نفر جان باخته، 3 نفر دچار قطع عضو شدند، 20 آسیب به چشم و 27 نفر دچار سوختگی هستند. بر اساس اعلام مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت از ابتدای اسفند تا 22 اسفند ماه 542 نفر آسیب دیده اند؛ 530 نفر تعداد کل مصدومین بوده و 181 نفر نیز توسط اورژانس انتقال داده شدند؛ همچنین 331 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند.

بر اساس همین گزارش 18 نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شده؛ ضمن اینکه 41 نفر دچار قطع عضو شده‌اند.همچنین167 نفر دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم شده و 258 نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.تاکنون و بر اساس آخرین گزارش‌ها از ابتدای اسفندماه تا ساعت 14:30 امروز 12 نفر از هموطنان در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار